פול ירוק
הפול מכיל סיבים מסיסים, עוזרים להורדת כולסטרול, מצמצמים תחלואה במחלות לב, סוכרת, השמנה ועוד.
הפול מכיל כמות משמעותית של B1 B2
ואת 2 חומצות השומן החיוניות לינולאית ולינולנית.

אופן השימוש בפול הירוק: 
ניתן לבשל עם התרמיל או בלעדיו .

סלט פול ירוק
מצרכים ל-6 מנות:

1 ק"ג פול ירוק (עם התרמיל)
2 לימונים
1 כף מלח גס
שמן זית

אופן ההכנה:
מורידים לתרמילי הפול את הקצוות וחותכים אותם לשניים או שלושה חלקים בהתאם לגודלם. שוטפים את הפול במסננת תחת מים זורמים.
שופתים סיר בינוני על אש גדולה. ממלאים מים עד לשלושת רבעי הסיר. חוצים לימון, סוחטים אותו לתוך הסיר ומכניסים גם את הלימון הסחוט. מוסיפים כף מלח גס ומביאים לרתיחה.
מכינים קערה עם שפע קרח ומים.
מכניסים לסיר את הפול. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש וממשיכים בבישול עד שהפול מוכן, כחצי שעה.
מסננים את הפול ממי הבישול ומעבירים אותו מיד לקערה עם מי הקרח.
ממתינים דקה או שתיים, מסננים את הפול ומעבירים לצלחת הגשה. חותכים את הלימון השני לפלחים ומעטרים בהם את צלחת ההגשה. יוצקים מעל מעט שמן זית ומגישים




 

 


עיצוב אתרים עיצוב אתרים
טבע הבשור משלוח ירקות ופירות אורגניים עד דלת הבית
1-800-25-90-90  organic@teva-habsor.co.il
לייבסיטי - בניית אתרים